·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


همیشه سخت ترین نمایش به بهترین بازیگر تعلق دارد

شاکى سختیهای دنیا نباش شايد تو بهترين بازيگر خدايی






نظرات شما عزیزان:

SHAHIN
ساعت16:32---9 بهمن 1391
گوش کن هفت آسمان در شور و حالی دیگرند

عرشیان و فرشیان نام محمّد می‌برند

ولادت حضرت محمد بر شما مبارک
++++++++++++++++++++++++++++
سلام نسترن جان.این عیدروبهتون تبریک میگم گلم.باارزوی بدست اوردن بهترینهاازدستان مهربان او...


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت12:25---8 بهمن 1391
آجی نسترن،کجایی؟پیدات نیست چرا؟؟

تنهای شیطون
ساعت11:08---8 بهمن 1391
ئیگه نمیای پیشم؟؟؟

nafas
ساعت19:17---6 بهمن 1391
http://www.persiancards.com/images/ecard/95.swf


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت23:53---3 بهمن 1391
خدایا

بابت آن روز که سرت داد کشیدم متاسفم!!!

من عصبانی بودم

برای انسانی که تو میگفتی ارزشَش را ندارد

و من پافشاری میکردم


kimia
ساعت23:49---2 بهمن 1391
مترسك انقدر دست هايت را باز نكن..... كسي تو را در آغوش نميگيرد.... #ايستادگي هميشه #تنهايي دارد!!

سارا
ساعت20:44---1 بهمن 1391
چقدر دلم میخواهد نامه بنویسم....

تمبر و پاکت هم هست....

و یک عالمه حرف....

کاش کسی جایی منتظرم بود....


غمكـــــــــــده
ساعت13:13---30 دی 1391
سلام آبجي نيستي كم پيدايي كوشي پس؟؟

nakisa
ساعت1:12---28 دی 1391
salam azize delam merci ke ba nazarate ghashanget behem sar zadi in matlabeto kheily dost daram rasty azizam upam khoshhal misham behem sar bezani

roz meshki
ساعت23:05---26 دی 1391
















































































































































































































































































































































































بنده خاكي
ساعت15:04---26 دی 1391
سلام اجي نسترن جونم...
معلومه كجايي؟؟
بابا دلم برات تنگيد...
زودتر بيا...
امروز تولدمه...


sara
ساعت1:02---25 دی 1391
salam weblog ghashangi dari
khosh hal misham be webe ma ham sar bezani azizam


تنهای شیطون
ساعت23:02---21 دی 1391
نسترن جون خیییییلی باحالی دخترم
وبتم باحاله پیش یه باحال دیگه که تنهای شیطون باشه هم بیا


زری بانو
ساعت20:23---21 دی 1391
سلام نسترن جان
منو یادتونه. میخاستم معاونت بشم
زهرا . دل آرام2
اون وبمو حذفش کردم.الان با این وبم کار میکنم.وقت کردین بیاین اینجا.
لطف کنین این آدرسو لینک کنین تا بشه بیام وبتون.
منتظرم.


مریم
ساعت19:53---20 دی 1391
سیلااااااااااااااااااااام آجی نسترن.
قدیما با معرفت تر بودی
کم پیدایی


حمیدرضا
ساعت16:41---20 دی 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است راستی اگه دوست داشتید منو بانام //عاشقی کنید(باهم)//کینک کنی

بنده خاكي
ساعت13:49---20 دی 1391
كوچه اي را بود نامش معرفت ...
مردمانش با مرام از هر جهت...
سيل امد كوچه را ويرانه كرد...
مردمانش را با جهان بيگانه كرد...
هرچه در انكوي بود از معرفت...
شستبا خود برد سيل بي صفت..
از تمام كوچه تها يك نفر...
خانه اش ماندو خودش جست از خطر...
راه نيك هر كجا بود و هست...
از نهاد مردم ان كوچه است...
چونكه در انديشه ام اينگونه اي...
حتم دارم بچه ي ان كوچه اي...
تقديم به همه ي ادماي با معرفت...


استاتيرا
ساعت13:54---16 دی 1391
ســـَـ ــ ــ ــلـــــ ــ ــ ــامـــــ ــ ــ

چـــِــ ــ ــرا فــــِ ــ ــكــــ ــ ــر مــــ ــ ــكـــ ــ ــنــــ ــ ــى نــــَ ــ ــ خــ ــ ــونـــــ ــ ــده

مى گم وبت عاااااااليه و از اين حرف ها ؟؟؟؟؟؟؟


به خدا نيم ساعت داشتم تو وبت پرسه مى زدم و مطالبتو مى خوندم

اگه قابل دونستى به وب منم سر بزن

منتظرما.....

مرسى


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت12:05---16 دی 1391
از سختی های زندگی نهراس زیرا دریای آرام نا خدای قهرمان نمیسازد ....

reza
ساعت10:54---16 دی 1391
سلام و سپاس؛ عالی بود

مریم
ساعت22:55---15 دی 1391
دنبال من می گردی و حاصل ندارد !

موجی که عاشق می شود ساحل ندارد !

باید ببندم کوله بار رفتنم را

مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد

من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی

از برف اگر آدم بسازی دل ندارد !


kimia
ساعت11:48---14 دی 1391
خـــــــــــــــــــــــــدارا خـــــــــــــــــــــــدا بودن

تنهـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــآ

نكــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــرد

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تنهــــــــــــــــــا

بودنـــــــــــــ

خــــــــــدا

كـــــــرد


vahid
ساعت3:25---14 دی 1391
سلام وب زیبای دارید خوشحال میشم بهوب منم سر بزنی.

اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو

با عنوان i T و آدرس

vahidfalakdin.loxblog.com لینک کن بعد بهم خبر بده تا با هر عنونی که دوست داشتی لینکت کنم


vahid
ساعت3:24---14 دی 1391
سلام وب زیبای دارید خوشحال میشم بهوب منم سر بزنی.

اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو

با عنوان i T و آدرس

vahidfalakdin.loxblog.com لینک کن بعد بهم خبر بده تا با هر عنونی که دوست داشتی لینکت کنم


ژيلا
ساعت15:49---11 دی 1391
نسترن جانم کجایی؟؟؟

kimia
ساعت23:23---9 دی 1391
یه وقتا اینقد آدم زندگیش غمناک میشه که دوس داره یکی یوهو بگه کاااااات … عالی بود عالی …خسته نباشین بچه ها …واسه امروز بسه !

=========++++++++============

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ

كه چقدر قشنگ گفتي....

لااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااايك


ژيلا
ساعت23:09---9 دی 1391
گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا دهم


گفتم که یک موی رفیق را به کل دنیا ندهم


گفت در عوض او ، تو دنیا داری


گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم


ژيلا
ساعت23:08---9 دی 1391
من از این تنهایی

از این که دیر می آیی

از این که روزی به من بگویی

تو به من نمی آیی

می ترسم....

چرا نمی دانی تو

چگونه بی تو زمان میگذرد

بارها این را از خودم می پرسم

من می ترسم...می ترسم.


فاطمه
ساعت17:50---9 دی 1391
تنهایی همین است...
تکرار نا منظم من بی تو...
بی انکه بدانی...
برای تو نفس میکشم...!!


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت11:05---9 دی 1391
خیلی قشنگ بود...خداکنه بهترین باشیم

راستی تو دیگه به من سر نمیزنی نه؟؟؟؟

گناه دارما...نیای گریه میکنم

شوخی کردم...دوسداشتی بیا...نداشتی بیا


زری بانو
ساعت11:01---8 دی 1391
همه گویند، به امید ظهورش صلوات
کاش این جمعه بگویند، به تبریک ظهورش صلوات


غمكـــــــــــده
ساعت13:51---7 دی 1391

سيگارم چه خوب درک‍ـــــــــــــــــــــــــ


roz meshki
ساعت18:59---6 دی 1391
زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.....تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی که چگونه تو رو فراموش کنم

lev
ساعت12:16---6 دی 1391


کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند

ترکتان نخواهند کرد ؛

آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:نمایش, بازیگر, ] [ 10:18 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ