·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


حالا حکمت بازیهای کودکی رامیفهمم؛
زووو تمرین این روزهای نفس گیر بود





نظرات شما عزیزان:

...
ساعت13:40---23 آذر 1391
سلام چند وقته خبری ازت نیست؟؟؟؟؟
عکسای وبت چرا باز نمیشن ؟؟؟؟؟
اومدی خبر بده
شاد باشی


...
ساعت15:36---10 آذر 1391
ممنون میشم اسم لینکمو بزاری تلخ ترین خاطره...
چون جواب سوال قبلیمو گرفتم
شاد باشی


بنده خاكي
ساعت11:42---10 آذر 1391
.
دیگر نمی نویسمت …!
هرکس ..
به چشمــهایم نگاه کند !
تو را خواهد خواند…


...
ساعت22:36---9 آذر 1391
راه ِ شومی‌ست می‌زند مطرب

تلخ‌واری‌ست می‌چکد در جام

اشک‌واری‌ست می‌کُشد لب‌خند

ننگ‌واری‌ست می‌تراشد نام
شنبه چون جمعه، پار چون پیرار،

نقش ِ هم‌رنگ می‌زند رسام.

مرغ ِ شادی به دام‌گاه آمد

به زمانی که برگسیخته دام!

ره به هموارْجای ِ دشت افتاد

ای دریغا که بر نیاید گام!
تشنه آن‌جا به خاک ِ مرگ نشست

کآتش از آب می‌کند پیغام!

کام ِ ما حاصل ِ آن زمان آمد

که طمع بر گرفته‌ایم از کام...
خام‌سوزیم، الغرض، بدرود!

تو فرود آی، برف ِ تازه، سلام!


بنده خاكي
ساعت11:58---9 آذر 1391
سلام عزيزم دلم براي وبت تنگيده بود...
........................................................ .
دلم انقدر خسته است كه ميخواهد برود گوشه پشت به دنيا
كودكانه زانو هايم را بغل بگيرم وبگويم:
خدايا من ديگر بازي نمكنم...


امیر علی
ساعت8:50---9 آذر 1391
سلام وب خیلی قشنگی داری به منم سر بزن منتظرت هستم

پرنسس
ساعت19:33---8 آذر 1391
یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون… !!

sahar
ساعت18:42---8 آذر 1391
آدمی که منتظر است هیچ نشانه ای ندارد





هیچ نشانه خاصی!





فقط با هر صدایی برمیگردد . .


ژیلا
ساعت17:02---8 آذر 1391
دوستت دارم را ساده نگیر..من برای گفتنش از همه ی غرورم گذشتم.

ژیلا
ساعت16:58---8 آذر 1391
هیچوقت با کسی ک عاشقشی طولانی قهرنکن،چون ب نبودنت عادت میکنه و یادمیگیره حرفشو ب غریبه بزنه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:بازیهای کودکی, ] [ 15:56 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 182910
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ