·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 

 خدایـــا،

    حکمت قدم هایی را که برایم برمیداری بر من آشکار کن،

     تا درهایی را که بسویم می گشایی،

                             ندانسته نبندم،

و درهایی که به رویم میبندی، به اصرار نگشایم...

 



نظرات شما عزیزان:

ariyaeguys
ساعت16:34---17 آذر 1391


a
ساعت16:33---17 آذر 1391
salam mrc ke umadi bazam montazeram

jigily
ساعت15:08---8 آذر 1391
دلم برايت تنگ شده ،



چه از طول.....



چه از عرض...........



چه از ارتفاع.........



ميدانم..........



تقصير تو



نيست............



تقصير



اشكال هندسي است...


دریا
ساعت23:25---7 آذر 1391

تـَــنــهــآ بـــوלטּ قـُــלرَتـــــ مـیـפֿـواهَــל

وَ ایــــטּ قـُــלرَتـــــ را کــَســے بـــﮧ مَــטּ לاל

کـــﮧ هـَـمــیــشــﮧ مــیــگـُفتـــ:

"هـَــرگـِــز تـَــنــهــآیـَــتـــ نـِـمــیــگـُـذارَمـــ"


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت22:50---7 آذر 1391
بخاطرت دو قسمت آخرو یکی کردیم...پوست هیوا کنده شد

م ی ن ا
ساعت20:19---7 آذر 1391


sara
ساعت19:48---7 آذر 1391
ممنون نسترن جان خیلی ماهی ممنون از نظرای قشنگت" عزیزمی

فاطمهــ ـ ـ
ساعت17:37---7 آذر 1391
بگویید با مرگ طبیعی مرد...
هیچ چیز درین دنیا...طبیعی تر از
بی تو مردن نیست.....!


lev
ساعت14:38---7 آذر 1391
دروغ بگو ؛ تا باورت کنند….!!
آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند….!!
بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند ….!!
خیانت هایشان را نبین ؛ تا آرام باشند ….!!
کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند……..!!
هرچه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم ….!!
اگر ساده ای ؛ اگر راست گویی ؛ اگر باوفایی …. اگر با غیرتی !
اگر یک رنگی …. همیشه تنهایی … !!! همیشه تنها …….!!


samira
ساعت13:48---7 آذر 1391
very nice dear nastaran

vorojak
ساعت13:27---7 آذر 1391

بنـــد دلـــم را

به بند کفـــش هایت گـــره زده بودم

که هر جـــا رفتـی

دلــم را با خود ببری

غــــافل از اینکه

تو پـــا برهنـــه می روی

و بی خبــــر…


دختری از جنس تنهایی
ساعت12:30---7 آذر 1391
: دوستت دارم نسترن جان عالی بود لینکت کردم X

پرنسس
ساعت11:21---7 آذر 1391
مجــنــون هـمـيشــهـ مــ ـرد نيـسـتـــ !


گاهـ ـی مـجــنـون ... دخترکـــــی تنهــاستـــ.


کهـــ زمــانــی لـيــ ـلـی کســی بــوده...!


زری
ساعت1:20---7 آذر 1391
آمین

...
ساعت0:38---7 آذر 1391
salam azizam kheili khoshhalam kardi be webam sar manam saye mikonam hamishe biam webeto nazaramo raje be matalebe ghashanget begam shad o movafagh bashi aji nastaran

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, ] [ 21:41 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ