·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 

حوا بودטּ تاواטּ سنگینی دارد ...


وقتی آدمـ ها برای هر دمـ و بازدمـ ,


هوا نیاز دارند ...

 



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت14:41---23 آبان 1391
عاااالی بود گلم...
لینک شدی جیجر


lev
ساعت22:54---22 آبان 1391
همه ادعـــ ـا داریم که خوبیـــــــم !!



آهای دنیا ...



مرگت چیست که به گند کشیده شده ای ؟؟
پاسخ: خیلی زیباست . مرسی .


مستانه
ساعت17:06---22 آبان 1391
سلام گلم مرسی اومدین ب وبم شما هم لینک شدین

پرنسس
ساعت1:38---22 آبان 1391
سلام.ممنون که لینکم کردی...

واقعا چرته به نظرت؟؟!!!!
پاسخ: خواهش میکنم وب خشگلی داری واسه همین لینک کردم . ولی کاش شماهم لینک میکردی... در ضمن چرت بودن شوخی بود، خاشـــتم آب هویـــش نباشم :دی


پرنسس
ساعت1:21---22 آبان 1391
خیلی قشنگ بود ..............

ساعت0:20---22 آبان 1391
سلام نسترن جونم

خیلی قشنگ بود این جمله هات.

بسیارپرمعنی بود.
پاسخ: مرســــی عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ] [ 22:32 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 594
بازدید کل : 183412
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ