·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 

زندگی هر کدوم از ما یه رمــانه

یه رمـــان که نــویسندش خـداست

و مـا کـارکتـــرهـای ایـن رمـان

فقط با کمی اختیار برای نقش پردازی

 



نظرات شما عزیزان:

ژیلا
ساعت13:32---22 آذر 1391
باران
چه معصومانه به سقف تنهایی دلم میباردومن تنهاترازهمیشه به یاد او گریه میکنم


بنده خاكي
ساعت22:00---20 آذر 1391
بهار:
سلام نسترن خانم...
من واقعا ممنونم كه حال دوستم رو مي پرسي...
انشا ا...اخر هفته مياد بهتون سر ميزنه...
منم ديگه دارم ميرم...
از اينكه وب قشنگتون رو هم ديدم لذت بردم...
موفق باشي...
خداحافظ...


شـیـ ♥احسان♥ ـطون
ساعت20:18---20 آذر 1391
بعضی رماناش قشنگن اما بعضیاش آخر تراژدیه

kimia
ساعت20:03---20 آذر 1391
سعی کن خودت باشی. گمشده واقعی تو ،تو را آنطور که هستی دوست می دارد

نه آنطور که خود می پسندد . . .


kimia
ساعت19:59---20 آذر 1391
وقتی سرشاراز لذت هستی قول نده

وقتی غمگیت هستی جواب نده

و وقتی خشمگین هستی تصمیم نگیر

۲ بار فکرکن ، وخردمندانه عمل کن . . .


م ی ن ا
ساعت18:29---20 آذر 1391
لینک شدتو این وبمhttp://astdandelion.mihanblog.com/

اخرین قاصدک


SHAHIN
ساعت15:07---20 آذر 1391
هرگاه خداوندتورابه لبه پرتگاه برد...
بازبه اواعتمادکن...چون :یاتوراازپشت خواهدگرفت یاپروازرابه توخواهداموخت.


غمكـــــــــــده
ساعت13:54---20 آذر 1391
ســـــ ـــــــ ــــــلام خوفي اين پستت حرف نداشت

پرنسس
ساعت13:27---20 آذر 1391
امـــــروز...





بـــاران پاییـــزی





تمام وقت و خستگی ناپذیر باریـــد





رقیب خــوبـی بـــــود





امـــا...





او هم کـــم آورد.


زهره
ساعت23:37---19 آذر 1391
دعا می کنم زیر این سقف بلند ،



روی دامان زمین ،



هر کجا خسته شدی ،



یا که پر غصه شدی ،



دستی از غیب به دادت برسد و



چه زیباست که آن دست خدا باشد و بس



kimia
ساعت23:11---19 آذر 1391
خدایا:بفهمانم که بی توچه میشوم،


امانشانم نده!!!


هم بفهمان وهم نشانم بده


که باتوچه خواهم شد....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:زندگی, خدا, اختیار, ] [ 21:59 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ