·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 

    باران را چگونه تعبیر میکنی؟ 


       یکی باران را به آغوش میکشد

               تا اشکهایش را بپوشاند...

 

         و آن یکی

                     باران را بهانه عشق یخواند...



نظرات شما عزیزان:

تینا
ساعت15:15---16 بهمن 1391
خیلـــی ها بــاران را نمــی فهمند

نمـــی فهمند باید خیس شـد تا سبکــــ شد

نمی فهمند کــه شیشه عینکــشــان باید نمناکـــــــ شود

نمــی فهمند کـــه با بــاران باید خندید

به بـــاران باید عشق داد

با بـــاران باید عشق کـــرد

و شــایــد بــاران خیلــی ها را نمــی فهمــد !


نيلوفر
ساعت16:38---6 بهمن 1391
سلام دوست عزيز...از وبت خوشم اومده و مايل به تبادل لينك هستم.اگه موافق بودي خبرم كن
ميبوسمتباي......


گل كوچولو
ساعت21:48---28 دی 1391
تو خود بگو !!!

سرزمین

نگاهت را

روی کدامین گسل بنا کرده ای ؟.......

که

اینگونه

شب وروز دلم در حال لرزیدن است !!!!!!


+دوست داشتيد لينكم كنيد...


روزیتا
ساعت12:29---23 دی 1391
خدایا...

آنچه دارم از کرم تــوست

و آنچه ندارم مصلحت تــو

بــرای دادها و ندادها

تــو را شکـــر ...

در این روزهای سخت هم

به رضای تـــو راضی ام ...



سالي
ساعت1:57---6 دی 1391
گاهی باید فاتحـــه خـــاطره ای رو خوند





وگر نه همون خـــاطره



فاتحـــه تو رو می خونه !


طفلکی
ساعت6:37---30 آذر 1391
آسمان قلب من امشب زیر نگاه تو شکست
ببار بر غریبی قلبی که به بهای هوسی خونی شد


samira
ساعت18:37---29 آذر 1391


بعضی ها رو نمیشه که دوست نداشت و به عشقشون نمرد ..

با هر حرفی که می‌زنند، قلبت میزنه و لبخند میزنی ..

با هر غصه شون غمگین می‌شی و اشکت میاد ..

با بودنشون شاد میشی و با نبودنشون پرپر میزنی ..

بعضی آدم‌ها چه بخواهند، چه نخواهند ..

چه بخواهی چه نخواهی ..

عزیزند، عزیز می‌مانند ..!



هانیه
ساعت17:05---29 آذر 1391
سلام عزیزم
بیا شب یلدا دور هم باشیم یه شب زودتر


م ی ن ا
ساعت20:05---28 آذر 1391
خوبی عزیز با درسا چطوری؟ موفق باشی

مریم
ساعت16:56---28 آذر 1391
من دلم می خواهد

ساعتی غرق درونم باشم!!

عاری از عاطفه ها

تهی از موج و سراب

دورتر از رفقا…

خالی از هرچه فراق!!

من نه عاشق هستم ؛

و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من دلم تنگ خودم گشته و بس…!


شبنم
ساعت16:56---28 آذر 1391
قشنگ بود
به وب منم سر بزنی خوشحال میشم


پرنسس
ساعت13:19---28 آذر 1391
باران همیشه می بارد...

اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند...

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن...


زری
ساعت23:58---27 آذر 1391
انسان مجموعه ای از آنچه که دارد نیست؛
بلکه انسان مجموعه ای است از آنچه که هنوز ندارد، اما می تواند داشته باشد .


فاطمهـ ـ ـ
ساعت16:29---27 آذر 1391
سالها دویده امــ
با قلبی معلق وپایی در هوا..
دیگر طاقت رویاهایمــ تمام شده استـــ
دلم رســـــــــیدن میخواهد...!


پرنسس
ساعت22:04---26 آذر 1391

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی
بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.
یلدا پیشاپیش مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:بهانه, اشک, عشق, ] [ 20:46 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 183487
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ