·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


       راحت اگر بگویم :


                        من ســــاده ام

                                       بی هیـــچ آلایش


       گفته اند، تو دیگر نگـــو...

سادگی را با شناخت خواسته ام!!!





نظرات شما عزیزان:

زری
ساعت0:07---20 آذر 1391

این نجوای هر روز من است در گوش خودم:

بخـنــدهــرچـنــد غـمـگینــی
بـبخــش هــرچـنـد مـسکینـــی
فـرامـوش کــن هــرچـنــد دلــگیــــری
زیستــن اینــگــونـــه زیـبـاسـت ... بخنـــد
ببخــش
و فرامـوش کـــن
هــرچـنــد میدانم ...
آســـان نــیســـت.


سپتا
ساعت23:24---18 آذر 1391
salam azizam mamnon babat sheret kheili ziba bood dastet tala nastarani
پاسخ: تک تک کلمات این شعر زیبا فدای سپتای عزیزم . . .


melOdy
ساعت11:35---18 آذر 1391
سلام. مرسی نسترن جان عزیزم

شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت22:19---17 آذر 1391
بعله بعله....آفرین

سپتا
ساعت21:19---17 آذر 1391
salam che khabara khobi khabari azat nist
پاسخ: شرمنده سپتا جون. درسای کنکور یه طرف دروس ترم هم طرف دیگه و بلاگ نویسی هم... وقت کمه...


lev
ساعت21:12---17 آذر 1391
كاش آنقدرقدرتمند بودم كه دنيارابه كامت بچرخانم، اما كسي راميشناسم كه قادر مطلق است، ازاوميخواهم برايت بهترينهارا.

مرتضی یوسفی
ساعت21:01---17 آذر 1391
باز هم باز هم سپــــــــــــــــــــــــــــ ـاس از تو که منو همیشه امید وار میسازی . آیا به نظرت من در آینده میتونم یه سایت بسازم و اداره کنم ؟؟؟

کوشش میکنم که از خود خلاقیت نشان بدهم ..
پاسخ: البته چرا که نه ...


پرنسس
ساعت11:39---17 آذر 1391
غروب شد خورشيــد رفت. آفتابگردان دنبال خورشيد مي گشت ناگهان ستاره اي چشمك زد آفتابگردان سرش را پايين انداخت.

آري.... گلها هيچوقت خيانت نمي كنند.


پرنسس
ساعت10:15---17 آذر 1391
سلام برو وبلاگ بنده ی خاکی...

ژیلا
ساعت10:12---17 آذر 1391
پُــرم از اشـــکــ…

آنــقـَــدر کــه

دنـیـــــا بـایـد چتـــر بر سـَرش بگیـــرد

بـا احـتـیــــاط مـرا ورق بِـزند …


بنده خاكي
ساعت10:07---17 آذر 1391
سلام نسترن خانم...

اشكالي نداشت ك دير فهميديد...

در هر حال از لطفت ممنونم...

در ضمن وب خوشگلي داري..
پاسخ: من شرونده ام واقعا باید قبل از اینها از دوست خوبمون خبر می گرفتم...


مرتضی یوسفی
ساعت9:55---17 آذر 1391
سلام نسترن عزیز ببخشید که مزاحم شدم راستی خیلی وقته که به وبم سر نزدی من تازه چهره وقالب جدید تو وبم نصب کردم بیا ببین چه طوریه و نظرت را هم بده
پاسخ: اومدم سرزدم و واقعا عالی بود...


kimia
ساعت3:30---17 آذر 1391
رسم “خوبــــ ــ ــها” همین است :
حرف آمدنشان شادت می کنــــد و ماندنشان با دلت چنـ ــ ـان می کنــــد که هنوز نرفته دلتنگشانـــ می شویــــ …
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:ساده, آلایش, شناخت, ] [ 18:46 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 183485
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ