·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


نظرات شما عزیزان:

سالي
ساعت1:35---6 دی 1391
آجيييييي نسترن نازنينم سلاااام عزيزمممممن
خوبي??????اينقده دلم واست تنگ شده بوووووود هعي خدا
پي سيم خرابه با تبلت آن شدم نيتونمم مطلب آپ كنم ولي گفتم حداقل به دوستام سر بزنم
عاشقتم آجي


دختر سیسخت
ساعت23:20---25 آذر 1391
سلام عزیزم...لطف کردی بهم سر زدی خعلی خوشحال شدم!
بازم بیا...شعرت عالی بود!
بدرود!


ژیلا
ساعت11:52---25 آذر 1391
تحقیرت هم کنم کم است..
تفریقت میکنم از زندگی ام !!


kimia
ساعت0:53---25 آذر 1391
به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی


اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی


پیشاپیش یلدات مبارک


SHAHIN
ساعت23:49---24 آذر 1391
سلام نسترن جان.مثل همیشه زیباوقابل تامل وتفکر.منکه واقعالذت بردم.ممنونم ازت گلم وخسته نباشی.موفق باشید.
};-
};-};-
};-};-};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 آذر 1391برچسب:تصویر, کاریکاتور, معنا, ] [ 23:11 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 594
بازدید کل : 183412
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ