·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 

   خدایـــا...

     بابت خانه امنی که داده ای تو را "شکـــر" میکنم

 

  خدایـــا حریـــم مرا

            فردا هم امن نگه دار...

آمین یا رب العالمین...

 



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت17:54---17 آذر 1391
واااااااااااااااااااااااااای چقد وبیه خوشلی داری؟؟؟؟نسترن جووووووون میخای تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟

غمكـــــــــــده
ساعت0:58---17 آذر 1391
کاش عشق را لايق باشند ، آنان که تظاهر مي کنند عاشقند ! آنان که کودکانه اشک مي ريزند و از بارها و بارها زمزه ي « دوستت دارم » هيچ ابايي ندارند ! نه ...زندگي بازيچه ي خنده هاي شيطاني و دل دادن هاي کودکانه نيست ! فرياد نابودي وجود انسان يا صداي شکستن غرور ، چه لذتي براي شنيدن دارد ؟؟؟ چرا باور نمي کنيد ، عشق در تمام ثانيه ها جاري است .نگاه کن ... اين زندگي با تمام زيبايش از تو لبريز است و خواهان بودنت . دنيا بزرگ تر از آن است که به تو اجازه ي ناميدي دهد . بزرگ تر از وسعت چشمان تو ... با معني کلام و نگاهت بازي نکن . بگذار عشق معني اسطوره اي خود را حفظ کند ! مي ترسم از فردا ... خدايا ! چه بر سر اين جماعت خواهد آمد ؟ چه بر سر اين اشرف مخلوقات خواهد آمد ؟؟؟ فراموش کردند ارزش انسان بودن را ... فراموش کردند « فتبارک الله احسن الخالقين » را ! مي دانم ! عشق هم دچار روزمرگي خواهد شد

kimia
ساعت20:04---15 آذر 1391
وقتی چشمانم را روی هم می گذارم ... خواب مرا



نمی برد ... تو را می آورد !... از میان فرسنگ ها


فاصله....


kimia
ساعت20:00---15 آذر 1391
زندگی میکنم ...

حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!!

چون این زندگـی کردن است که بهترین های دیگر را برایم می سازد.

بگذار هر چه از دست میرود ، برود!

من آن را می خواهم کـه به التماس آلوده نباشد !


kimia
ساعت20:00---15 آذر 1391
sه حرف دارد اما براى پرکردن تنهایى من حرف





ندارد.. . . خـــــــــ ـــدا ♥


پرنسس
ساعت19:57---15 آذر 1391
من "ندار"بودم عروسک قصه ام پرید...!



"دارا"که باشی "سارا" با پای خودش به سراغت می آید....


paniz
ساعت17:57---15 آذر 1391
siiiillllaaammmm man omadam bebakhshid vase dir kardanam. uppaaaammmm biyaaa hatman

jigily
ساعت9:14---15 آذر 1391
دلم می گیرد از دلگیری مردان تنهایی

که شب هنگام

سر به زیر افکنده

شرم خالی دستان خود را،در کویر مهربانی

چاره می جویند

دلم می گیرد از این سفره های کوچک بی نان

ودستان نحیف کودکی یخ کرده ، بی فرجام

نگاه سرد و رد این هزاران سیلی بر گونه

و از احساس آن مردی که با تردید ، با اندوه

بر روی قامت شب می نویسد:

تا طلوع صبح راهی نیست!!



vorojak
ساعت8:59---15 آذر 1391
یه وقتا اینقد آدم زندگی ایش غمناک میشه
که دوس داره یکی یوهو بگه…کاااااات…عالی بود عالی…
خسته نباشین بچه ها…واسه امروز بسه!



kimia
ساعت23:55---14 آذر 1391
پارسال زیر باران، با او راه می رفتم ...

امّا...

امسال، راه رفتنش را با دیگری، زیر باران اشکهایم دیدم...

شاید باران پارسال، اشکهای شخصی دیگر بود!!!
.
.
.
.
ملسييييييييييي كه مياييييييييييييييييي


kimia
ساعت23:53---14 آذر 1391
میگویند یک روزی هست ..

که چرتکـه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند ...

و آن روز تـــو باید تــــاوان آن چه با من کردی را بدهی!

فقط نمیدانم ....

تاوان دادن آن موقع تـــو ، به چه درد من میخورد!؟!


پرنسس
ساعت23:35---14 آذر 1391
آمین...همیشه ددلت امن باشه!
عکس واقعا عالی بود...<3


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:خانه, امن, شکر, آمین , ] [ 22:34 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 299
بازدید ماه : 594
بازدید کل : 183412
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ