·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

مترسک امروز را

برای پرنده های گرسنه جیره باش

فردا من بجای تو پاسبانی میکنم...

 



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت15:30---25 آذر 1391
باید یک یک آرزوهایت بر باد رفته باشد

تا بدانی وقتی میگویم

خسته ام....

یعنی چه؟؟؟؟؟؟


maryam
ساعت15:18---20 آذر 1391
akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

دختر سیسخت
ساعت16:42---19 آذر 1391
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی،واقعا خوشحالم کردی....خیلی قشنگ بود،کلی باهاش حال کردم،راستی منم الان لینکت میکنم،باعث افتخاره...شعری هم که گذاشتی خیلی قشنگ بود....ممنون عزیزم...
بای!


پرنسس
ساعت9:43---19 آذر 1391
بـــــــــاور کن



مــــــــــــن تنها تـــرین ضمیر دنیاستـــــــــــــــــ



او خوشبختــــــــــــــ ترین ضمیر



چــــــون



تــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــو را دارد...


kimia
ساعت23:22---18 آذر 1391
گفتي فراموش كردن كار ساده اي است!!!!!!!!
*
*
*
*
*
*
*
تو فراموش كن...................*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
من اين ساده هارا بلد نيستم!!!!!!!!!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ممنونم گلم


مرتضی یوسفی
ساعت22:09---18 آذر 1391


vorojak
ساعت18:15---18 آذر 1391

آفرین نسرین جان قشنگ بود
سرنوشت را نمی توان از سرنوشت.


غمكـــــــــــده
ساعت15:45---18 آذر 1391
سلام ذيگه به من سر نميزني پاسخ: همین الان میام عزیزم (*-*) ...

lev
ساعت22:48---17 آذر 1391
دل پرنده ها را می شکستم...



چون



دل مزرعه به من خوش بود!



اما...



آنقدر مترسک شدم



که مزرعه هم



از من گریخت!
پاسخ: متشکرم بابت این پیام زیبایی که نوشتی . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 آذر 1391برچسب:پاسبان, پرنده, گرسنه, جیره, ] [ 20:4 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 183486
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ