·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

   آینده یک راز است

                   تاریکی مطلق .

           حالا مـن

                       یک سوال دارم :


          جز سپردن به خدا چه میتوان کرد ؟

 

نــــــور کجاست ؟ ؟ ؟





نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت15:17---6 آذر 1391
دوبـآره בلــم شکســتــ

از همــآטּ جــآــے قبــلـــے

کــآشــ مــے شــد آפֿـــر اسمتــ نقطـــﮧ گــذآشتــ

تــآ בیگــر شــروعــ نشــوـے

کــآشــ مـــے شــد فریــآב بزنــمــ !

نقطـــﮧ... تــه פֿــــط ..


blacklove33
ساعت23:51---5 آذر 1391

من تنهایی را
در التهاب لحظه ها

از پس دیوار شب
و در ایینه ی باور خود

احساس میکنم
قسم به زمان

اشک تنها گواه این حضور تلخ بود.


م ی ن ا
ساعت19:01---5 آذر 1391
پاسخ: مرسی عزیزم...

Moein
ساعت14:00---4 آذر 1391
نسترن جان خیلی خیلی ممنونم واسم نظر گذاشتی مرسی راستی وبلاگت خیلی عالی و زیبا بود موفق باشی!

SHAHIN
ساعت13:24---4 آذر 1391
بازم سلام نسترن جان.ممنونم که ادرس رونوشتین برام.لطف کردین گلم.منم لینکتون کردم
امیدوارم به تموم ارزوهای قشنگی که دارین برسین.ممنونم


مهرسا
ساعت11:06---4 آذر 1391
سلام عزیزم! مرسی که بهم سر زدی! وب فوق العاده ای داری!!! بهت تبریک میگم! بازم بیا منتظرتم!
راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن!


زری
ساعت10:42---4 آذر 1391
هیچ. فقط توکل به خدا

سپتا
ساعت10:20---4 آذر 1391
mamnon ke be vabam meiai hatman behet sar mizanam

SHAHIN
ساعت10:02---4 آذر 1391
سلام نسترن جان.ممنونم ازت بخاطرحضورگرمت دروبم ونظرای زیبایی که میزاری.خیلی خوشحال شدم ازدیدنت گلم.مرسی وخیلی خیلی ممنونم ازت خانومی.امیدوارم بازم ببینمتون.
باارزوی بهترینهابرای شماموفق باشید.


SHAHIN
ساعت9:22---4 آذر 1391
درخودنگاه میکنم که ببینم خطاکجاست؟؟؟

بعدازکمی تامل وقدری سکوت پی میبرم،

ان جاکه خالی از\"خداست\"خطاست...!







سالي
ساعت0:32---4 آذر 1391
. خيلي قشنگ بود پاسخ: لطف داری سالی جون...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 آذر 1391برچسب:خدا, توکل, ] [ 23:24 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ