·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


     تا به حال چند بار خشکیدن

                  و بـــاز سبز شدن را تجربه کرده ام؟

 منظورم گذر سالهای زندگی نیست!!!

     از خود می پرسم

              من چند خزان را طاقت آورده ام؟

          چند پاییز احساس را
                         در این سالها پشت سر گذارده ام؟؟؟

     خوب نمی دانم...

                 اما این را خوب میدانم که

بهار آینده را سرسبزتر خواهم بود





نظرات شما عزیزان:

زری
ساعت19:18---23 آذر 1391
سلام نسترن جونم
امیدوارم عزیزم.
خداکنه که سبز تر باشی عزیزم.


م ی ن ا
ساعت19:46---21 آذر 1391
سلام گلم وبتون زیباست

راستی نیستی کجایی؟


بنده خاكي
ساعت22:07---20 آذر 1391
بهار:

واقعا قشنگ بود...

در عين حالم غمگين...


مرجاان
ساعت21:55---20 آذر 1391
سلااااام گل من مطلبت خیلی قشنگ بوددد.خسته نباشی

شـیـ ♥احسان♥ ـطون
ساعت20:19---20 آذر 1391
ایول به این روحیه

نیلوفر
ساعت19:19---20 آذر 1391

♥♥♥♥♥
سلام...وبمو اپ کردم...


زهره
ساعت23:38---19 آذر 1391
از آنان نیستیم که دربازی کلاغ پر


رفیق را بال وپر دهیم و بگوییم


رفیق پر


kimia
ساعت22:26---19 آذر 1391
زیر بارانم بی چتر …

تنها بینی سرخم لو میدهد مرا که باریده ام همراه ابرها ، اما …

تابلوی قشنگی شده ایم : من و جاده و باران







میگویند باران که میزند بوی “خاک” بلند می شود …

اما اینجا باران که میزند بوی “خاطره ها” بلند میشود !


••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت19:06---19 آذر 1391
وقتــــــــــــــی میگویم دیگـــــــرسراغم نیــــــا♥

فکــــــــــرنکن فراموشــــــــت کردم یادیگه دوســـــــــــت ندارم . . . . نــــــــــــــه ♥

من فقــــــــط فهمیدم وقتــــــــــــی دلت بامن نیســـــــــت♥

بودنت مشکلــــــــی رو حل نمیکنـــه.♥



غمكـــــــــــده
ساعت12:53---19 آذر 1391
بدو بيا قسمت حذف شده ي فيلم مختار نامه نظر ياذت نره

زهره
ساعت10:31---19 آذر 1391
اينروزها آنقدر آرامم كه می ترسم

نکنــد مرده باشـــم

وخودم خبــر نداشته باشــم !!



پرنسس
ساعت9:41---19 آذر 1391
امیدوارم...
خیلی قشنگ بود...


غمكـــــــــــده
ساعت2:53---19 آذر 1391
كاش زندگي مث بازي فوتبال بود ديدي تو بازي فوتبال تا زمين خوردي داور مياد بال سرت ميگه ميتوني ادامه بدي؟

كاش تو زندكي هم وقتي زمين خوردي يكي ميگفت ميتوني ادامه بدي؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 آذر 1391برچسب:خشکیدن,پاییز ,خزان , سبز, بهار, ] [ 22:25 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 595
بازدید کل : 183413
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ